Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAbdulvahap BAYDAŞ and Mehmet Emin YAŞAR
dc.date.accessioned2021-04-02T12:12:04Z
dc.date.available2021-04-02T12:12:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier10.29029/busbed.645700
dc.identifier.issn1309-6672
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpjM01qVTVPUT09/reklam-etkinliginin-tuketici-perspektifinden-degerlendirilmesi
dc.identifier.urihttp://acikerisim.bingol.edu.tr/handle/20.500.12898/2814
dc.sourceBingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
dc.titleREKLAM ETKİNLİĞİNİN TÜKETİCİ PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster