Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÜzeyir KEMENT and Sinan ÇAVUŞOĞLU and Aziz BÜKEY and Berkan BAŞAR
dc.date.accessioned2021-04-02T12:10:18Z
dc.date.available2021-04-02T12:10:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifiernull
dc.identifier.issnnull
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXprMU9EQXdNQT09/otel-musterilerinin-algiladigi-hizmet-kalitesinin-servqual-analizi-ile-degerlendirilmesi-termal-turizm-isletmeleri-ornegi
dc.identifier.urihttp://acikerisim.bingol.edu.tr/handle/20.500.12898/2706
dc.sourceGümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
dc.titleOtel Müşterilerinin Algıladığı Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Analizi ile Değerlendirilmesi: Termal Turizm İşletmeleri Örneği


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster