Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErdoğan, Muammeren_US
dc.contributor.authorAldoski, Suhaib Rasheed Nabi
dc.date.accessioned2021-08-19T11:18:14Z
dc.date.available2021-08-19T11:18:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://acikerisim.bingol.edu.tr/handle/20.500.12898/5224
dc.description.abstractThis research aims to know the services marketing mix 7P's in Hotel Rixos at DUHOK city influencing the consumer's behaviour in choosing a Hotel Rixos and know the magnitude of the influence of simultaneous and partial service marketing mix of Hotel Rixos. Hotels are engaging 7P's of service marketing approaches to retain existing consumers and also attract new customers. The research method used is descriptive and method. Research carried out by sampling method. I distributed 180 questionnaires on respondents but from this number I can return 167 questionnaires, so the research sample include of 167 respondents. Then for the data analysis used factor analysis by SPSS. The primary aim of the research work is to shed a light on the effects of service marketing mix on consumer behavior. The study suggests that appropriate service marketing strategy helps in improving consumer behavior through image branding and enhancement in overall servicing process. The dissertation here primarily discusses the impact of 7P's of marketing mix on the customers of the five star hotel brand and then engages into conducting an investigation to understand the impact of service marketing mixes on consumer perception towards service marketing and ways in which the five start hotel brand Rixos successfully enhances its image in the eyes of the customer. Target population in the dissertation research involves customers and service providers to understand the nature and quality of service from both perspectives. The researcher has developed structured questionnaire to collect and evaluate data for better understanding and evaluation.en_US
dc.description.abstractBu araştırma, DUHOK şehrindeki Otel Rixos'daki 7P's nin Otel Rixosu seçerken tüketicinin davranışını etkileyip etkilemediğini ve aynı zamanda özelikle servis pazarlama karmasının etkisinin büyüklüğünü belirlemeyi amaçlıyor. Modern oteller, mevcut tüketicileri muhafaza etmek ve diğer taraftan yeni müşteriler çekmek için 7P's hizmet pazarlama yaklaşımları ile uğraşmaktadırlar. Kullanılan araştırma yöntemi açıklayıcı bir yöntemdir. Örnekleme yöntemi ile yapılan araştırmada, katılımcılara 180 anket formu dağıtıldı, ancak bunlardan 167'si geri döndü, bu nedenle araştırma örneği 167 anket katılımcısını içeriyor.. Daha sonra, veri analizi için SPSS tarafından faktör analizi kullanılmıştır. Araştırma çalışmalarının temel amacı, hizmet pazarlaması karmasının tüketici davranışı üzerindeki etkilerini ortaya çıkarmaktır. Çalışma, uygun hizmet pazarlama stratejisinin, imaj markası oluşturarak ve genel servis sürecini iyileştirerek tüketici davranışlarını geliştirmeye yardımcı olacağını önermektedir. Burada yapılan tezde, 7P's pazarlama karmasının beş yıldızlı otel markasının müşterileri üzerindeki etkisi tartışılmış ve daha sonra, hizmet pazarlamasına yönelik tüketici algısı üzerindeki etkisini anlamak üzere bir araştırma yürütülmüş ve beş yıldızlı Rixos Otelinin Markası, müşterinin gözünde imajını başarıyla geliştirdiği. Tez görülmüştür. araştırmasındaki hedef kitlenin, müşteriler ve hizmet sağlayıcılar, her iki perspektiften de hizmetin niteliğini ve kalitesini anlamalarını icap ettirdiği görülmüştür. Burada Araştırmacı, verileri daha iyi yorumlamak ve değerlendirmek üzere yapılandırılmış bir anket geliştirmiştir.en_US
dc.language.isoEnglishen_US
dc.publisherBingol University, Institute of Social Sciencesen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMarketing Mixen_US
dc.subjectService Marketingen_US
dc.subjectMix 7P’s Consumer Behavioren_US
dc.subjectPazarlama Karmasıen_US
dc.subjectHizmet Pazarlamasıen_US
dc.subjectKarması 7P’s Tüketici Davranışıen_US
dc.titleThe impact of service marketing mix 7p's on consumer behavioren_US
dc.title.alternativeHizmet pazarlamalı karışımın (7P's) tüketici davranışı üzerindeki etkisien_US
dc.typeMaster's Thesisen_US
dc.contributor.departmentBusiness Administrationen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster