Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Küçükbaş hayvancılık işletmelerinin örgütlenme yapısı Bingöl ili örneği
(TÜRK TARIM ve DOĞA BİLİMLERİ DERGİSİ, 2014-10-15)
Tarımsal üretim içinde özellikle hayvancılık sektörü diğer üretim sektörlerine göre daha dağınık ve düzensiz işletme yapısına sahiptir ve bu nedenle daha ciddi bir örgütlenme yapısına ihtiyaç duyar. Bu çalışmanın amacı ...
Bingöl ili merkez ilçesi hane halkının kanatlı eti tüketim tercihleri
(Journal of agricultural faculty of uludag university, 2014-12-01)
Bu çalışmanın amacı; tüketim üzerine etkisi olduğu düşünülen tüketici özellikleri ile tüketicilerin satın alımına ve tüketimlerine etkisi olan zevk, tercih ve alışkanlıklarını incelemektir. Bingöl ili merkez ilçedeki hane ...
Bingöl il merkezinde yaşayan hane halklarının yumurta tüketim durumu üzerine bir araştırma
(2014-06)
This study was conducted to figure out the effects of pleasure, preferences and habits of consumers in
the central province of Bingol. Of household’s living in the central province in Bingol, the level of income, ...
Bingöl ilinde küçükbaş hayvan işletmelerinin yapısal durumu, sorunları ve çözüm önerileri
(11. ULUSAL TARIM EKONOMİSİ KONGRESİ, 2014-09-04)
Bu araştırmada Bingöl İli merkez ve ilçelerindeki küçükbaş hayvan yetiştiriciliği işletmelerinin yapısal durumunun belirlenmesi, sorunların saptanarak, çözüm önerilerinin sunulması amaçlanmıştır. Bu kapsamda, Bingöl’deki ...
Bingöl il merkezinde yaşayan hane halklarının yumurta tüketim durumu üzerine bir araştırma
(TÜRK TARIM ve DOĞA BİLİMLERİ DERGİSİ, 2014-03-13)
Bu çalışma Bingöl merkezde yumurta tüketimi üzerine etkisi olduğu düşünülen tüketici özellikleri ile tüketicilerin satın alımına ve tüketimlerine etkisi olan zevk, tercih ve alışkanlıklarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. ...
Bingöl ilinde kanatlı eti tüketiminin yapısı
(www.turkjans.com, 2014-03)
This study was carried out to figure out effect of income and education levels on chicken consumption
taste performances and habits in urban area of Bingol. This study focused on consumer’s income, food
expenditure, ...