• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • 4.Meslek Yüksekokulları / Vacational Schools
  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • 4.Meslek Yüksekokulları / Vacational Schools
  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Design of pre-listening tasks in hypermedia environments

Thumbnail
Tarih
2015
Yazar
Türel, Vehbi
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
In this article, firstly the definition of autonomy will be slightly touched on. Secondly, the categorisation of autonomy will be briefly made. Mainly and finally, what need to be taken into account in order to be able to design and create pedagogically and psychologically effective and useful pre-listening tasks in hypermedia environments for autonomous (intermediate) language learners will be accounted for. The design and development of the pre-listening tasks will be looked at from the points of view of: 1) autonomous language learners; 2) hypermedia environments; 3) findings in the field of foreign/second language learning (FLL/SLL) and computer assisted language learning (CALL). Concrete examples of the pre-listening tasks for autonomous (intermediate) language learners in hypermedia environments will be provided and the assumptions underlying them will be explained.
Bağlantı
http://www.inderscience.com/info/inarticle.php?artid=70601
http://hdl.handle.net/11472/866
Koleksiyonlar
  • Bilgisayar Teknolojileri Bölümü [41]





Creative Commons License
DSpace@BİNGÖL by Bingöl University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 



| Politika | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV