• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • 4.Meslek Yüksekokulları / Vacational Schools
  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • 4.Meslek Yüksekokulları / Vacational Schools
  • Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Learners’ attitudes towards the use of CALL for listening enhancement

Thumbnail
Göster/Aç
Ana Makale (602.2Kb)
Tarih
2010
Yazar
Türel, Vehbi
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
In multimedia listening software, different digital elements (i.e. video, audio, visuals, text, animations, graphics, glossary and feedback) can be combined and delivered on the same computer screen. This enables more effectively presentation of language in different ways, which meets the needs of language learners who vary in their learning-style preferences. This study investigated 50 autonomous intermediate and upper intermediate NNSs learners' attitudes towards the use of CALL for enhancing listening-skills. The results indicate that the learners are overwhelmingly in favour of the use of CALL in self-study mode for enhancing their listening skills as a part of FLL. The learners believe that CALL can benefit them in different ways that can contribute to the enhancement of their listening.
Bağlantı
http://www.iet-c.net/publications.php
http://hdl.handle.net/11472/835
Koleksiyonlar
  • Bilgisayar Teknolojileri Bölümü [41]





Creative Commons License
DSpace@BİNGÖL by Bingöl University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 



| Politika | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV