Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorPatır, Saiten_US
dc.contributor.authorBazeed, Sameer Mohammed Salih
dc.date.accessioned2021-08-19T10:34:21Z
dc.date.available2021-08-19T10:34:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://acikerisim.bingol.edu.tr/handle/20.500.12898/5220
dc.description.abstractThis study reveals the extent to which 'Leadership of the University has a transformational leadership style and its effect on the quality of education' in terms of teacher satisfaction. In order to achieve the objectives of the study, the researcher designed a questionnaire consisting of 66 words to gather information from the study sample; 150 surveys were distributed and 126 valid surveys were left. The Social Science (Spss) statistical package was used to analyze and analyze hypotheses. According to the main result of the research; The level of satisfaction of the teachers was higher than that of the teachers. In addition, the study offers many suggestions, the most important of which are the continuation of the university to confirm its commitments and the continuous development of the qualifications training.en_US
dc.description.abstractBu çalışma, Öğretmenin memnuniyeti konusunda 'Üniversite Liderlerinin dönüşümsel liderlik tarzı ve eğitim kalitesi üzerindeki etkisi ne derece' olduğunu ortaya koymaktadır. Çalışmanın amaçlarını gerçekleştirmek için, Araştırmacı, çalışma örneğinden bilgi toplamak için 66 ifadeden oluşan bir anket tasarladı; 150 anket dağıtıldı ve geriye 126 geçerli anket kaldı. Hipotezleri analiz etmek ve incelemek için Sosyal Bilimler (Spss) istatistik paketi kullanılmıştır. Araştırmanın ana sonucuna göre; Öğretmenlerin memnuniyet düzeyi artıkça yüksek düzeyde eğitim kalitesi elde edildi. Ayrıca, çalışma birçok öneri sunmakta ve bunların en önemlileri, taahhütlerini teyit etmek için üniversitenin devam ettirilmesi ve kalifiyenin eğitiminin sürekli geliştirilmesi olmaktadır.en_US
dc.language.isoEnglishen_US
dc.publisherBingol University, Institute of Social Sciencesen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDönüşümcü liderliken_US
dc.subjectTransformational leadershipen_US
dc.subjectEğitim kalitesien_US
dc.subjectEducation qualityen_US
dc.subjectKaliteen_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectKalite değişimien_US
dc.subjectQuality changeen_US
dc.subjectLiderleren_US
dc.subjectLeadersen_US
dc.subjectLiderlik modellerien_US
dc.subjectLeadership modelsen_US
dc.subjectÜniversite yönetimien_US
dc.subjectUniversity managementen_US
dc.subjectÜniversiteleren_US
dc.subjectUniversitiesen_US
dc.titleHow much the extent that practice by university leaders for transformational leadership style and its impacts on the quality of educationen_US
dc.title.alternativeÜniversite liderlerinin dönüşümsel liderlik tarzı için ne kadar uygulandığı ve bunun eğitim kalitesi üzerindeki etkisien_US
dc.typeMaster's Thesisen_US
dc.contributor.departmentBusiness Administrationen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster