• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • 2.Enstitüler / Institutes
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • 2.Enstitüler / Institutes
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 1, listelenen: 1-1

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Media and its impact on the purchasing behavior of consumersa field study in the province of Sulaymaniyah 

Abdallqadir, Emad Abdulla (Bingol University, Institute of Social Sciences, 2018)
Goal summary most studies suggest that the Internet, social.media.and the use of the media are changing consumer behavior, as has the recent trend in.developing.countries such as Iraq. This paper.will.provide.an overview ...





Creative Commons License
DSpace@BİNGÖL by Bingöl University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 



| Politika | Rehber | İletişim |

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy TypeBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreBy Type

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Abdallqadir, Emad Abdulla (1)
Konuconsumer's behavior (1)decision-making process (1)karar verme süreci (1)Media (1)Medya (1)Sulaymaniyah (1)Süleymaniye (1)tüketici davranışı (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2018 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV